Indoor

Tržište je preplavljeno tradiocionalnim medija, stoga su kompanije u stalnoj potrazi za drugim načinima oglašavanja koje će privući pažnju na njihove proizvode ili usluge. Oglašavanje u zatvorenom prostoru predstavlja nekonvencionalan način oglašavanja, jer ga tamo potrošači najmanje očekuju. Kao takvo pomaže kompanijama da stvaraju i razvijaju imidž brenda, šireći svoj doseg različitim potrošačima koji imaju potrebu za određenim proizvodom ili uslugom.

Naše indoor pozicije

Zašto odabrati indoor oglašavanje?

Tržište je preplavljeno tradiocionalnim medija, stoga su kompanije u stalnoj potrazi za drugim načinima oglašavanja koje će privući pažnju na njihove proizvode ili usluge. Oglašavanje u zatvorenom prostoru predstavlja nekonvencionalan način oglašavanja, jer ga tamo potrošači najmanje očekuju. Kao takvo pomaže kompanijama da stvaraju i razvijaju imidž brenda, šireći svoj doseg različitim potrošačima koji imaju potrebu za određenim proizvodom ili uslugom.
Ova vrsta oglašavanja ima prožimajuću prisutnost koja se ne može izbjeći. Bilo da putujete uz pokretne stepenice, sjedite u restoranu, vježbate u teretani, reklama u zatvorenom prostoru ne može se zatvoriti ili isključiti (kao kod internetskih oglasa) te se stoga ne može izbjeći.
Jednostavno, unutrašnje (indoor oglašavanje) je učinkovito, privlačno, ekonomično i nepodređeno oglašavanje. S druge strane, predstavlja zabavan, zanimljiv i kreativan način da približite vašoj ciljnoj publici.

Kontaktirajte nas

Ako ste zainteresirani za jednu od gore navedenih usluga i pogodnosti koje nudimo, kontaktirajte nas danas i saznajte kako vam možemo pomoći pri osmišljavanju odgovarajućeg i najučinkovitijeg oglašavanja za vas.