Na početak

Outdoor

Rastuća urbanizacija, digitalizacija i nove tehnološke inovacije u jednom trenutku učinile su da vanjsko oglašavanje (Outdoor) izgleda kao potpuno zastario način oglašavanja, međutim takav stav ubrzo je opovrgnut s bezbroj činjenica. Danas se ova vrsta medija konstatno transformiše, unapređuje te omogućava bržu, efikasniju i fleksibilniju komunikaciju na zadovoljstvo i klijenata i potrošača. Prema zvaničnim podacima Američke agencije za outdoor oglašavanje, vanjsko oglašavanje je najveći rastući medij u sjetu odmah poslije digitalnih medija.

Novije studije o učinkovitosti vanjskog oglašavanja pokazuju da je ono potrebnije i efektnije no ikad prije: OOH (out of home) je 382% učinkovitiji od TV-a, 200% učinkovitiji od oglašavanja u printanim medjima i 63% učinkovitiji od slušanja radio stanice u toku vožnje.

Iz svega navedenog možemo zaključiti da je vanjsko oglašavanje jedini klasični medij kome razvoj novih tehnologija samo pogoduje jer otvara nove kanale komunikacije i pruža fleksibilnost.

Jednostavno, sve ostale komunikacijske kanale, bili oni klasični ili novi, moguće je ugasiti, preklopiti, unlikeovati, blokirati ili jednostavno ignorisati, dok je vanjsko oglašavanje dio životne sredine, svakodnevnog ritma, a njegovu poruku primamo gotovo nesvjesno.

Stoga OOH mediji predstavljaju čovjekovog vjernog pratioca dok obavlja svakodnevne obaveze poput odlaska na posao, školu, kupovinu itd. Ovaj medij svoju publiku nalazi kada je ona najviše zainteresirana za kupovinu tj. kada je u pokretu.

Ukoliko želite namjensku ponudu u skladu sa Vašim zahtjevom, kontaktirajte nas!

WALLSCAPE

Fantastičan medij za oglašavanje na otvorenom, jer ostvaruje potpunu dominaciju u području gdje je postavljen. Ovaj oblik OOH oglašavanja je posebno koristan u otkrivanju novih proizvoda i stvaranju svijesti o brendu. Wallscape je potpis svake oudoor kampanje, a u svjetskim marketing istraživanjima zauzima prvo mjesto kao fleksibilan reklamni element sa neograničenim mogućnostima. Jedna od glavnih prednosti wallscape oglašavanje jeste njegov doseg, koji je daleko iznad bilo kojeg drugog oblika vanjskog oglašavanja.

Max Media posjeduje dugogodišnje iskustvo u izradi, projektovanju i implementaciji savršenih wallcape oglasa.

MEGABOARD

Zahvaljujući našim megaboardima, nudimo vam maksimalnu vidljivost vašeg brenda u super velikom formatu. Uz naše megaboard reklamne površine nudimo vam maksimalnu vidljivost vašeg brenda u super velikom formatu. Ovaj impresivni reklamni oglašivač pogodan je za razne oblike kreativnih rješenja, poput, ekstenzija i svjetlosnih efekata koji znatno doprinose da poruka bolje komunicira sa publikom u pokretu.

BIGBOARD

Bigboard karakterišu velike oglasne površine koje se uzdižu sa vrlo visokih konstrukcija i nemoguće ih je ne primijetiti. Prednost putem ovog vida oglašavanja ogleda se u njegovoj zavidnoj veličini i smještanju uz brze ceste, na ulazu i izlazu većih gradova.  Bigboard kao reklamni medij postiže potpun efekat kada se koristi za korporativne kampanje i oglašavanje na duži vremenski period.

BILLBOARD

Billboard je jedan od najdostupnijih načina da uspješnost vaše reklamne poruke bude spontano primjećena. Billboard može biti osvjetljen ili neosvjetljen. Svojom raspostranjenošću, jednostavnošću i osvjeteljenjem vašoj reklami daje uspješan efekat oglašavanja. Billboard je jedinstven medij koji komunicira sa s publikom u pokretu, najčešće u prometu, jer su najčešće locirani u blizini gradskih saobraćajnica.

Ovaj popularni „jumbo plakat“ postaje funkcionalan istog momenta kada je postavljen, a svoju dunkciju obavlja konstantno. Istraživanja su pokazala da je najefektivniji onaj billboard koji sadrži jednu sliku, ali I jednu poruku dužine do 7 sedam riječi, te koji se nalazi u blizini prodajnog mjesta implicirajući na lokaciju trgovine ili pak direktnu kupovinu.

CITY LIGHT

Medij urbanog oglašavanja koji je postavljen pješačkim zonama, shopping centrima, kao i u blizini ili na stanicama javnog prijevoza.

Zbog svoje upadljivosti, City Light plakati kao način reklamnog oglašavanja su veoma popularani. Printaju se na specijalne CL papire ili filmove,  na kojima isprintani motiv djeluje izuzetno atraktivno i upečatljivo. Montiraju se na već postojeće City Light reklamne panoe.

LIGHT BOX

Težnja ka ispunjenju krajnih ciljeva unapređenja naše kompanije, ogleda se najviše u razvijanju novih tehnika i metoda, sistemima poboljšanja, kao i izrazitom željom za stalnim praćenjem trendova, ali i konstantnom napredovanjem u marketinškom svijetu.

Zbog lokacije na kojoj se nalazi možemo reći da je light box medij urbanog oglašavanja.